Hozzászólás: Csevegő

Megnéztem az összefoglalót.

Na ezek után már nem értem a dolgot.

Azt nyilatkozta Lucsánszky hogy megkérdezte a sporit és megadható tizi volt..Mi? Ott se volt a labda. A játékszer már rég  a tizenhatoson kívül volt, és a bíró látszólag tovább is engedte a játékot,majd (sztem) Törtei hülyesége miatt visszament és tizenegyest ítélt. De milyen alapon??..vagy akkor most nem értem: ki lökött el kit?? (persze a helyszínen egyértemű volt) de ha Jánvári lökését veszi a bíró tizenegyesnek,akkor azt miért fél percre rá fujja be,amikor már ott sincs a labda?? Ha pedig Törtei miatt volt,akkor meg hülyeség! Ezt max kiállítással bűntethette volna.

Valaki megmagyarázná ezt nekem?